2012. március 1., csütörtök


Szalai Vivien:Drága kéj- Egy magyar luxusprostituált és egy budai milliárdos története
A Hamis gyönyör folytatása

 "Mert minden férfi elcsábítható, meghódítható. Egy szexre mindenképpen.
Elcsábítani könnyű őket, de megtartani…"


 "Sokan azt hiszik,a prostituáltak egy életre meggyűlölik a férfiakat azért,ahogyan velük bánnak.Pedig én nem gyűlölöm,inkább csak jobban ismerem őket,mint a többi nő."
Fülszöveg: A nő a legkeresettebb magyar luxusprostituált. A férfi budai milliárdos, a leggazdagabb üzletemberek egyike. Túlfűtött, durva szenvedélyen alapuló viszonyuk során elmerülnek a legmélyebb perverzióban, s közben a nő megjárja a poklok poklát...

 A Hamis gyönyörben megismert Szofi igaz története révén bepillantást nyerünk a hazai felső tízezer és a politikai elit eltitkolt, mocskos világába, Tel-Aviv luxusszállodáiba vagy éppen a Párizsban magyar szexrabszolgákat tartó szaúdi herceg hálószobájába. Az utazás végén ugyanúgy levonhatjuk a tanulságot, mint Szofi: az életben mindennek ára van, s mindenért meg kell fizetnünk...

Szalai Vivien újságíró első könyvében, a Hamis gyönyörben megismerhették a legkeresettebb hazai luxusprostituáltat, Szofit. Igaz történetének folytatása, a Drága kéj élete későbbi szakaszát dolgozza fel: mindennapjait egy nős milliárdos oldalán.


                                  Két szóval tudnám jellemezni:Kötelező olvasmány!
   Talán most sokan gondolják úgy elhamarkodottan ítélk,vagy nem is látom át tisztán,de most ezzel csalódást okozok ugyanis,ha valaki mélyen elmerül ebben a könyvben,és úgy olvassa,hogy odafigyel rá,akkor maradando gondolatokat ad!Ugyanis egy könyv,sőt mindegyik könyv akkor jó,ha egy darabkát ad magából,és azzal téged épít!Ez a könyv számomra ilyen,még akkor is ha sokak szerint inkább romboló avagy negatív hatást "kellett" volna elérnie!Nem mondom,hogy egy kiemelkedő csillag,mert látszik rajta még csak halovány ugyan-ezzel nem leértékelni akartam sőt inkább fölemelni,mert már sok könyvet olvastam,sokat nem-,de képes lesz ez még a nagyobb ragyogásra-ha jól olvastam és persze értettem,számíthatunk egy folytatásra is amiért már szó szerint vérzik a szívem holott még a Hamis gyönyört sem olvastam,de ez elég volt ahhoz,hogy megnyerjen magának.No de visszatérve,Én inkább csak arra értettem amiről szól,ugyanis érdemes elolvasni,mert amit mondd,és persze megérted mindenkinek adhat nagyon sokat!!Bár elég negatívan festi le ami történik,mégis ha a mélyére látunk vagy a magunkévá tesszük,rájövünk valahol talán hasonlóságot érzünk Szofival,hisz amit mond az létezik,és elkerülhetetlen!

   Én ezzel a könyvel teljesen véletlenül találkoztam,az Aréna Plázai tesco-ban,nem is az hogy egy Libriben,vagy Alexandrában Én egy Tescoban kezdtem el olvasni!Persze ez most lényegtelen,és az a lényeg teljesen megfogott,és amikor végre eljutottam oda hogy el is olvassam átitatta minden porcikám!Ittam magamba az oldalakat,és óhatatlanul egyfajta borús aura lengte körül ezidőtájt a testem,és gondolataim!Szofi és András története igazán érdekes volt,és lebilincselő,és úgy érzem nem egyszer olvastam.Ami történt igen tragikus volt,de erre számítani lehetett.Nem is azzal volt gond,hogy mi is igazából a foglalkozása Szofinak,sokkal inkább az amit elveszített,de ezt fölösleges ragoznom,hisz ez már le van írva!Nagyon sok mondat megragadt a fejemben,és örök igazságnak érzem!Nem is nagyon tudnék többet hozzáfűzni,ahhoz hogy megértsék amit írok elolvasni kell...bár most kimondom,nem tagadom,hogy a könyv olvasása során eljátszottam azzal a gondolattal,mi lenne,ha én is egy luxusprostituált lennék...Vajon milyen lenne?Milyen is ezt megélni,nem csak olvasni?



   Még annyi,hogy nagyon sokan a borító alapján hoznak elhamarkodott ítéletet,és sajnos ez is azon könyvek közé tartozik,hogy ha a borító alapján ítél az ember-tisztelet a kivételnek-hatalmasat téved és veszít.Ennél a könyveknél amit az ember először meglát,hogy a történet egy Luxusprostituáltról szól így így egyből téves és primitív következtetést von le-itt megint tisztelet a kivételnek-,pedig az ilyen könyvek gondolkoztatnak el a legjobban-legalábbis nekem ez a tapasztalatom,vagy csak nem találkoztam még olyan rossz könyvel!Én a borítón és a tartalmán buzgón felbátorodtam,és megmondom őszintén ennyi gondolat még soha nem árasztott el,amikor ezt olvastam… Valamint ennek a megemésztése még akkor is fog bennem mozogni,mikor már millió és egy könyvön túl vagyok,ez után!

   Én azt mondom érdemes elolvasni,és mivel még a Hamis gyönyört nem olvastam őszintén remélem lesz lehetőségem ezt bepótolni!!Valamint utánanéztem a neten és ráakadtam több riportra is az írónővel,és íme egy ami ehhez kapcsolódó:
                                               Interjú az írónővel,igazán ajánlom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése