2012. március 28., szerda


 Meg Cabot– Kim Harrison – Michele Jaffe – Stephenie Meyer – Lauren Myracle: Pokoli báléjszakák

Fülszöveg:Áll a bál, de para! Az öt izgalmas történet középpontjában a bál áll, pontosabban afféle para-bál, ahol aztán pokoli táncot lejtenek mindenféle lények. Délután, amikor még azon görcsöltél, hogy kétballábas vagy, és leginkább a ruhásszekrényed szegényessége aggasztott, eszedbe sem jutott, hogy maga a Nagy Kaszás visz majd táncba… Márpedig ő nem azért kért fel, hogy a toiletted dicsérje… Némely estély akciódússá fajul, olykor kivégeznek egy harapós kedvű vámpírt, angyalok csapnak össze démonokkal, szóval valamivel izgalmasabbak, mint egy retro öltönyös DJ szövegelése, és a lakásból sem kell kimozdulnod. Az ajtóval ne bajlódj, vagy bejönnek, vagy nem… Szóval, engedd el magad! Rémes estéd lesz!

  Nekem maximálisan tetszett,mind az öt történet és őszintén sajnálom,hogy a történeteknek nem volt folytatása!Igaz így az olvasó fantáziájára lett bízva a történetek vége,de mégis...kicsit szomorú voltam emiatt...A borító nagyon,nagyon tetszett és igaz az Dark Egmont kiadású,de pl.:Aki egy angyal megcsókolt című  könyvnek is nagyon tetszik a borítója,az is hasonlóan egy gyönyörű virágot ábrázol!Az öt írónőből eddig csak kettőt ismertem-Meg Cabotot(Neveletlen hercegnő naplója) és Stephenie Meyer(Alkonyat),és most örülök,hogy Kim Harrison,Michele Jaffe és Lauren Myracle nevével is megismerkedhettem!!Csak ajánlani tudom,és higgyétek el,hol gyomorforgatóan szomorú,hol pezsdítő,hol rátok fogja hozni a frászt!!Nos csapjunk a közepibe,az első történet Meg Cabot-é volt!


Meg Cabot
   Eleinte ugyan,nagyon nehéz volt Cabot-nál átállni a Pusztító lányára,ugyanis folyton a Neveletlen hercegnő ugrott be!!Ami persze tudom,abszurd na de azt olvastam először és valahogy úgy ráragadt!!De idővel ezt is megszerettem,és megismertem Cabot egy másik oldalát ami szintén nem okozott csalódást!Nekem nagyon tetszett,az Ő története,és bár mindegyikre ezt mondom sajnálom,hogy nincs folytatása,pedig szerintem nagyon jó lenne,és sikere is lenne!!Cabot története,eleinte persze döcögősen indult,mert előtte sok vadnyugati szerelmes regényt olvastam,aztán hopsz hirtelen egy másik világba csöppentem!!De összességében nagyon tetszett!!És örülök,hogy egy csókjelenettel ért véget!!A következő történet már viszont számomra elég szomorú vizekre evez...



Lauren Myracle
   Lauren Myracle története…hihetetlenül tetszett,csak a vége sokkolt szomorú értelemben!A történet szintén izgalmas volt,tele sötét köddel és kísértéssel,ahogy a fülszöveg ígérte,aztán a végén az a hihetetlen szomorú és megrázó befejezés...elsírtam magam.Nagyon sokszor ha tetszik egy könyv átadom magam teljesen,és a végén az a jelenet Will-el…remélem nem csak nálam csapta ki a biztosítékot!!De ez is tetszett nagyon függetlenül a szomorú végtől!!
Kim Harrison


   Kim Harrison története is isteni volt!!Nagyon tetszett a kaszások története,és hogy milyen pengeélen táncoltatta az olvasókat!Megismerkedtem egy új nézettel,és a fehér,és fekete kaszásokkal,igen érdekes volt.Madyson halála és "feltámadása" Seth,Barnabas is hihetetlen jó karakterek voltak!!Tényleg jó történet volt!Hmm....ami a legfogósabb kérdés,melyik történet tetszett a legkevésbé,err biztos nem fogok,akarok tudni válaszolni!Tetszett a harmadik történet is!!



Michele Jaffe




   Michele Jaffe története nagyon lehengerelt!!Tetszett a különleges képességekkel megáldott Miranda,és végre nem lézersugrakat lövellt a szeméből,nem az időjárást manipulálta,hanem a szuper hallása segítette,és emberfeletti ereje,ez nagyon tetszett!!Caleb Reynolds rendőr...kár,hogy a rosszfiúkkal vagy,amúgy Te is biztos lehengerlő vagy,a történet mellett....No meg Csókbandita??Nagyon mókás volt Sibby,és tényleg tetszett a történet,lehet Én is követem Sibby példáját,és megdöntöm az egy napra jutó csókrekordját ;) !!



Stephenie Meyer



   Stephenie Meyer története...végre nem csillogó vámpírokról szólt,és mégis nagyon ütős volt a szó jó értelmében(jó bocsi,ez csak apró szurkálódás volt,amúgy nagyon szeretem a Twilightot...KÖNYV FORMÁBAN!!)!!Nagyon tetszett és lenyűgözött,ez a démonokkal,és félvér angyalokkal teli történet.Ez a történet végig egy bálon játszódott,és nagyon tetszett Sheba és Gabe...ekkor már tényleg kivertem a hisztit,miért nincs folytatása!!Nagyon ördögi,és keserű volt ez a történet teli megvalósul,és valósulatlan vágyakkal!Meyertől eddig az Alkonyatot olvastam,és az is nagyon tetszett,most sem okozott csalódást,és jó volt egy új másik misztikus lény történetébe bepillantani,és eltérni az Ő nevéhez már úgy hozzánőtt csillogó vámpíroktól!




Nagyon jó volt a könyv,könnyed és mégis olvasható,csak ajánlani tudom!A végén pedig csak a fejed fogod fogni,melyik történet tetszett jobban :) !!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése