2012. március 19., hétfő



Ana Leigh

Ana Leigh:Vadnyugati szerelem-A Fraser fivérek - Clay

   Beleszerettem ebbe a könyve,mint az összes többi eddig olvasott Alexandra kiadású könyvbe-és őszintén remélem a továbbiakban is csak ilyen fantasztikus könyveket olvasok!!Ezt a könyvet még karácsonyra kaptam az anyukámtól-Kresley Cole a MacCarrick fivérek triológia mellett,ami szintén fiútestvérek történetéről szól-,és álmomban nem hittem volna,hogy ennyire megszeretem!!Nagyon sok fiútestvérek történetéről szoló regényt olvasok mostanában..lehet ez az egyik új motiválom,vagy habzsolni valóm,de nagy élvezettel olvasom az biztos!!Az utóbbi időben nagyon sok utazós,vagy vadnyugati Western regényt olvasok,és mind egyre jobban vonz,és élvezetesebbé teszi a szememben,ennek a sok remek írónőnek a műve!!Az utazás mindig is a szívemhez közel állt,és egyfajta "hobby" nálam,bár ma már ezt a modern tudomány vívmányaival,mint pl,metro-villamos és egyéb tömegközlekedési eszköz.A Vad Nyugati szerelem aludni nem hagyott,és mivel tudom,hogy van folytatása ki nem hagynám,biztos el fogom olvasni-a folytatás Colt könyvével következik,amit ugyan sokan alulértékelnek,de majd Én teszek róla,hogy ez megváltozzon ;) !!
A magyar kiadású könyv borítója

   A történet nagyon tetszett,soha nem gondoltam volna,hogy egy karavánnak és annak vezetőjének,tagjainak ennyi viszontagsággal kell megküzdenie.Legyen az időjárás,vagy a különböző indián törzsek-amikről eddig halovány sejtésem sem volt-,ez lenyűgözött!És ahogy ezt érzékeltette,az írónő,nagyon tetszett!!Viszont amin nagyon elszomorodtam,az a sok tragikus haláleset,hogy egy ilyen karaván során,mint a könyvben sokan visszafordulnak,meghalnak,itt a könyvben 98 szekér vágott neki 49-en értek célt.Azért ez sokkoló,de gondolom ez a valóságban is ennyire a velejárója.Tényleg akciódús volt,azt nem lehet mondani,hogy ennél unatkozni lehetett,kicsit jobban meg is ismerkedtem az észak-és dél háborújával,magyarul egy pici történelem is van benne,és ez nekem különösen tetszett!!

   Az akciódús itt mindenre értendő,ünneplésre,bánatra,halálesetre és még egy vándorcirkusz is szerepet kapott benne,ami nekem most ebben az időben különösen pezsdítő!Ugyanis tudom,ez nem a könyvhöz kapcsolható,de volt itt egy vándorcirkusz Kispesten ahol lakom,és lehet idén 2012 nyarán velük utazom,és fellépek,aztán amikor ezt a könyvben is olvastam,nagyon megörültem!!

  A borító is nagyon tetszik,és örülök mindig az olyan borítónak ami a könyvhöz kapcsolódik,itt a bejegyzésemben az eredeti borító is látható,és a magyar változattal kiadott!!És most jöjjön a két főszereplő….esküszöm,ha nem tudnám,hogy ezt a két illetőt Clay Frasernek és Rebecca Elliotnak hívják a végén még azt hiszem InuYashával és Kagoméval találkoztam,annyit civakodtak!
Az eredeti,angol kiadású könyv borítója

   Clay egy hihetetlenül szerethető férfi,és nem tagadom ahogy Rebecca leírta lehet Én is,az Ő helyében cselhez folyamodtam volna,hogy az enyém legyen-persze Én már az elejétől fülig szerelmes lennék belé,és nem azzal a céllal mennék hozzá,hogy segítsen a karaván utazásánál hanem hogy valóban egymáséi legyünk..na jó ez most elég bugyután hangzott,de álmodozni csak lehet >.< ?!Nagyon tetszett,hogy a mások érdekét,kívánságát maga elé helyezi,és hogy a végén mennyire beleszeret a feleségébe,ezt már sok könyvben olvastam millióféleképpen,de mindig könnyezek!!Irigylem tényleg Rebeccát,és remélem a többi kötetben is hallhatunk még róluk!Clay családja elég népes,ami azt illeti,-még ha sokakat elveszítettek az észak-dél háborúban-és ez tetszett,nem sok könyvben találkoztam viszont ilyennel,és ez kedves olvasóim,bár nem akarok elhamarkodottan ítélni,de így szép hosszú sorozatra számíthatunk talán!Clay az eredeti borítón jobban élethű,és tényleg olyan mint amilyennek a könyvben leírja...és azért ez a borító önmagában elég hogy elcsábuljak....És most jöjjön a kedves feleség…

   Rebecca….tényleg egy hihetetlen perszóna-a szó szoros értelemben,mind rossz,mind jó értelemben!!Keményen dolgozik nő létére,és nem sír ha piszok kerül a ruhájára,ez azért minden nő,és férfi szemében egy dicséretet vív ki.Mindent szenvedéllyel csinál ez tetszik benne a legjobban,ahogy Clay is fogalmazott,mert amit szeret az ember azt csak szenvedéllyel lehet csinálni!!Igazán cseles és ravasz egy nő,és sajnálom hogy szégyenletesnek tartotta a saját szenvedélyét és bár nem rosszból mondom,de "örülök"hogy Charley-val úgy mond elváltak az útjai!Ami igazán megnevettetett,hogy az öszvérekkel,és csirkékkel beszélt sőt még nevet is adott nekik,olyat mint Kleopátra,Cézár.Tényleg már Én is kezdtem úgy vonzódni ezekhez a makacs jószágokhoz,mint Rebecca,na meg a könyv végén amikor Clay öccse Garth viccelődött azzal,milyen könnyes búcsút vesz Rebecca a csirkéktől,és az öszvérektől,és a tehéntől...egyszerre sírtam és nevettem!!

   Egy szó mint száz imádtam,és csak ajánlani tudom!!Jó olvasást hozzá,aztán lehet egyszer egy karavánon elújságolhatjuk egymásnak ezt olvastuk,és hozott minket ide :DD

Kiadó:ALEXANDRA
Ára:999 Ft

4 megjegyzés:

  1. Kedvet kaptam hozzá :) Imádom a fivérekről szóló könyveket. Igaz eddig főleg Nora Roberts könyveit olvastam és csak ajánlani tudom, ha már szeretsz fivérekről olvasni. Szóval ha lesz időnk találkozni, akkor hozzád vágok egy-két könyvet :D

    VálaszTörlés
  2. Ááááá itt az első hozzászólásod *.* Nekem mondod!!Kresley Cole után,totál rákaptam >.< Norat ismerem,és van is tőle könyvem a Piruett :)) Köszi örülni fogok neki,ha hozzám vágsz pár könyvet xDD Majd Én is hozzád xDD

    VálaszTörlés
  3. Csak ne fájjon :D A Piruett-et is nagyon szerettem :) Van "folytatása" a Táncrend, az már Ruth-ról és Nickolai-ról szól ;)

    VálaszTörlés
  4. De igen xDD Mindenki azt mondja isteni,és mivel közel áll hozzám,Én is így érzem :) Jaj de jó *.* Köszi <3

    VálaszTörlés