2012. február 17., péntek

Akinek köszönhetem,hogy létrejött....

   Ennek a blognak a létrehozásában segített,egy nagyon kedves barátnőm,és egyben osztálytársam Kotulák Andi!

   De ez a legkevesebb amit Andinak köszönhetek...neki köszönhetően ismertem meg Gena Showaltert,és így számos ismert,és hihetetlenül fantasztikus bestseller szerzőt,olyanokat,mint Kresley Cole,J.R.Ward,Sherrilyn Kenyon.Ezek az írónők-írók azok akik megdobogtatják szívem,és szakítanak ki a szürke hétköznapokból,hogy a külvilágot feledtetve velem,az olvasásnak adjam magam!2010 szeptember 5.-én olvastam először Gena Showalter könyvét,mert az Andi véletlenül megmutatta,mit olvasott.Ez volt az a pont amikor a lavina elindult,és nem volt megállás bevezetett ebbe a világba!Hogy értsétek miről beszélek,Gena Showalter a paranormális-romantikus irodalom egy kiváló csillaga a sok közül,rengetek jó sorozatával,és könyvével!Aztán elolvastam az Éjsötét vágyak című könyvét-amit a következő bejegyzésben hosszabban láthattok-és utána kezdtem el érdeklődni,már magamtól a bestseller könyvek iránt a könyvesboltokban!Ezért tartozom egy köszönettel Andinak,és a vak véletlennek xD

   Az olvasás számomra többet jelent,mit kikapcsolódás,és pihentetés!Ez egyfajta édes "menekülés" a tudatom eldugott részére,amit másoknak nem tudok,vagy akarok megmutatni!Nagyon fura de voltak hangulathullámzásaim is,mikor volt hogy tömegközlekedési eszközön tudtam olvasni,máskor nem csak otthon,nagyon szokatlan volt...Most per pillanat,éppen mindkettőn tudok olvasni :D

   Ezzel a bloggal a célom,a saját gondolataim,érzéseim kinyilvánítása,és hogy másokkal megszerettessem az olvasást!Nem hinnétek el,de én magam sem voltam valami nagy könyvfaló gyerekkoromban-jó Disney mesekönyveket,meg kötelező olvasmányokat benyeltem,de annyiban ki is fujt-,de mikor eljött az idő,meg a megfelelő könyv,utána nem volt megállás-szó szerint!Manapság az emberek már alig-alig olvasnak,és nem tudják miről maradnak le,vagy mit veszítenek,de őszintén remélem,hogy sikerül kis értékeléseimmel,véleményemmel ezt valahogy átírni,és megosztani másokkal ezt a világot!A fantáziánk korlátlan,a könyv csak az egyik segédeszköze hogy kibontakoztassuk!Bevallom elég előítélettel viseltetek a modern technika vívmányaként az e-book iránt,de hamarosan megbékélek vele-indokom,hogy miért nem,az hogy én szeretem szaglászni a könyvet,és a tudat,hogy ott van,megfoghatom gyönyörködhetek benne,már felér az örömmel!Na jó elismerem,azért rengeteg jó is,szól emellett a kis "zseb"könyv mellett....Jó példa erre,amikor csak bementem apukámhoz a munkahelyére,és nem tudtam dönteni,melyik könyvet vigyem magammal az útra,ami amúgy 20 perces!!Így majd megszakadtam amíg beértem,és az uton is,megállónként váltogattam a könyveket,és csak néztek az emberek hogy az előbb egy ujjnyi vastag könyvet olvasok a következőben,egy tégla vastag könyvet!Szóval van előnye-és hátránya is,de kinek hogy tetszik.

   Az olvasás a családomban nem egy elvetett kedvtelés édesanyám,apukám,mamám is nagyon sokat olvasott és olvas!!Mamám nagyon sokat mesélt,hogy amikor kicsi volt,hogy belemerült az olvasásba,az oszloppal való "csók" is elmaradhatatlan volt,vagy amikor egyszer mentem haza,és olvastam út közben,aztán egyszer csak sötétségbe borult minden...felnézek,és két fiú rám huhog!!Az .... .....!!Mondom xD !!Szóval nem vagyok egyedül,de persze van egy fantasztikus közösségi oldal,ami lehetővé teszi,hogy hasonlóan megszállott olvasókkal,és könyvmolyokkal beszélgessek!Ez a moly.hu amit bátran ajánlok minden hasonló  "fura" szerzetnek! :D

   Hogy én miket olvasok?Bevallom bűnöm főleg romantikus könyveket!Egyszerűen megveszek a romantikus könyvekért,és akár még a havonta megjelenő Júliáért,vagy Tiffany-ért!!Meg persze szeretem a Krimit,Romantikus-krimit,Thrillert,Szépirodalmi műveket,az orosz irodalmat is,és a görög drámákért bomlok!!Amiket viszont nehezen nyelek le,az az Egri Csillagok,Gárdonyi Géza tollából...na attól mentem ...... kapok!!Viszont ezt leszámítva szívesen olvasok bármit,bárhol!

   Van saját regényem,bár összesen csak 3 és ezek mindegyikén külön-külön dolgozom,és évekre visszamenőleg írok verseket is!A versírás mind máig életem része,bár bevallom eret lehetne sokszor vágni tőle,olyan szomorú a hangvétele,és a tartalma...de ez az egyetlen ihletőm,a vidám versek mindig is távol álltak tőlem!A regényeim pedig egy-egy darabkák belőlem!

   Egy szó,mint száz az olvasás az életem része,ahogy az írás és nem tudnék erről lemondani,mert szeretem!Ennyire egyszerű!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése